جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۵۹:۳۶

1 روز تا پایان مهلت:
مناقصه طراحی، ساخت و تحویل ۱۰ فروند شناور آلومینیومی

باشگاه خبری فراساحل: سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت طراحی، ساخت و تحویل ۱۰ فروند شناور آلومینیومی به روش ارزیابی کیفی، مناقصه عمومی برگزار نماید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان در نظر دارد جهت "طراحی، ساخت و تحویل ۱۰۰ فروند شناور آلومینیومی" به روش ارزیابی کیفی، مناقصه عمومی برگزار نماید. از این رو سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به برگزاری مناقصه عمومی برای طراحی، ساخت و تحویل ۱۰ فروند شناور آلومینیومی به شماره مناقصه ۱۰۳۸/ME/۹۵ نموده است. علاقه مندان واجد شرایط بمنظور انجام فرآیند ارزیابی کیفی می توانند حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 1395/10/12 از طریق یکی از موارد ذیل جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند :
از طریق وبگاه  http://iets.mporg.ir/( با عضویت در وبگاه )

دریافت لوح فشرده حاوی فایل اسناد مذکور ، با ارائه معرفی نامه کتبی از شرکت و اصل فیش بانکی واریزی به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال به حساب سیبا شماره ۲۱۷۶۴۵۹۰۰۱۰۰۹ بانک ملی ایران بنام سازمان بنادر و دریانوردی به دبیرخانه مرکزی این سازمان به نشانی ذیل آگهی مراجعه نمایند.

محل و مهلت تسلیم اسناد و مدارک و کاربرگ های تکمیل شده ارزیابی کیفی : دبیرخانه مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی واقع در طبقه همکف و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه  تاریخ  1395/11/02 می باشد. تأکید می گردد در مقابل تحویل اسناد تکمیلی رسید دریافت دارید.

جلسه پرسش و پاسخ رأس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه تاریخ 1395/10/19 در محل اداره کل تأمین و نگهداری تجهیزات واقع در طبقه پنجم آدرس ذیل آگهی تشکیل شده و حضور نماینده مطلع فنی و بازرگانی کلیه سازندگان که تمایل به شرکت در ارزیابی کیفی مناقصه را دارند با همراه داشتن معرفی نامه کتبی ضروری می‌باشد.

دورنگار :   ۸۸۶۵۱۱۹۱-۰۲۱ 

   تلفن:    ۸۴۹۳۲۳۵۱-۰۲۱   

رایانامه :    Technical@pmo.ir



  کد خبر : 3034
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :